• Pirmo reizi Eiropā Honda SUV ir pieejams ar hibrīda tehnoloģiju
• Honda Hybrid Performance sistēma izmanto inteliģento Multi-Mode Drive
(i-MMD) tehnoloģiju, lai vienmērīgi pārslēgtos starp jaudas avotiem
• Sistēma apvieno elektromotoru kopā ar ģeneratoru un īpaši efektīvu 2,0 litru i-VTEC Atkinsona cikla benzīna dzinēju
• Piedziņā izmantota eleganta un inovatīva pieeja, kas novērš nepieciešamību pēc tradicionālās mehāniskās transmisijas
Pirmoreiz Honda SUV automobilim Eiropā pilnīgi jaunais CR-V būs pieejams ar moderno hibrīda piedziņas tehnoloģiju. Honda Hybrid Performance sistēma ir aprīkota ar inteliģento Multi-Mode Drive (i-MMD) tehnoloģiju, kas ietver elektrisko motoru, ģeneratoru, Atkinsona cikla benzīna dzinēju un novatorisku tiešo transmisiju, kas nodrošina augstu efektivitātes un izsmalcinātības līmeni.
CR-V Hybrid ir aprīkots ar efektīvu 2,0 litru i-VTEC benzīna dzinēju, jaudīgu elektromotoru un litija-jonu akumulatoru bloku. Maksimālā jauda ir 184 ZS (135 kW) ar 315 Nm griezi.
Tā vietā, lai izmantotu tradicionālo transmisiju, viena fiksēta pārnesuma attiecība veido tiešu savienojumu ar kustīgajām detaļām, kā rezultātā panākta vēl vienmērīgāka griezes pārnese. Šāds formāts nozīmē, kā Honda sistēma ir vēl izsmalcinātāka par planetāro e-CVT, ar kuru parasti ir aprīkoti hibrīda automobiļi.
Honda unikālā i-MMD tehnoloģija ir nosaukta par inteliģento, jo tā gudri, automātiski un vienmērīgi pārslēdzas starp trīs braukšanas režīmiem, nodrošinot visaugstāko iespējamo efektivitāti. Šie trīs režīmi ir:
• EV piedziņa – enerģiju saņem no litija-jonu akumulatoru bloka, darbinot elektropiedziņas motoru un griežot riteņus (ar izslēgtu benzīna dzinēju)
• Hibrīda piedziņa – benzīna dzinējs darbina ģeneratoru, kas papildina elektrisko enerģiju no akumulatora
• Dzinēja piedziņa – sajūga mehānisms izveido tiešu savienojumu starp benzīna dzinēju un riteņiem
Vairumā braukšanas situāciju pilsētā optimālai efektivitātei CR-V Hybrid automātiski pārslēgsies starp hibrīda piedziņas režīmu un elektroautomobiļa piedziņas režīmu. Hibrīda piedziņas režīmā liekā jauda no benzīna dzinēja var tikt izmantota tam, lai ar ģeneratora palīdzību uzlādētu akumulatoru. Dzinēja piedziņas režīms ir visefektīvākais, lai pārvietotos liela ātruma kruīza režīmā uz šosejas.
Kruīza režīmā mērenā ātrumā CR-V Hybrid parasti vairāk nekā pusi laika brauks EV piedziņas režīmā, bet, palielinot ātrumu, automobilis izmantos EV režīmu apmēram trešo daļu laika. I-MMD sistēmas kontroles programma nemitīgi izvērtēs, kā pārslēgties starp šiem režīmiem, lai maksimizētu efektivitāti atkarībā no situācijas un vides apstākļiem, negaidot autovadītāja lēmumu.
CR-V Hybrid programmas inženieri ir centīgi strādājuši, lai panāktu braucējiem praktiski nemanāmu pārslēgšanos starp jaudas avotiem – tostarp dzinēja “stop-start” funkciju, automobilim apstājoties. Vienmērīgā griezes padeve nozīmē, ka nav raustīšanās vai nevēlamas pedāļu vai stūres reakcijas, savukārt gandrīz pilnīgi klusā piedziņa nozīmē, ka CR-V Hybrid lepojas ar izcilu klusumu.
I-MMD sistēma ir noregulēta, lai sniegtu lineāru paātrinājuma sajūtu, pateicoties optimizēti kalibrētajai droseles padevei un piedziņas atsaucībai, nodrošinot, ka dzinēja skaņa atbilst autovadītāja ekspektācijām.
Honda jaunais CR-V Hybrid ir aprīkots ar unikālu autovadītāja informācijas saskarnes (DII) ekrānu, kas attēlo reāllaika piedziņas statusu un ļauj autovadītājam saprast, kā enerģijas avoti tiek kombinēti, lai darbinātu automobili. Rādījumi attēlo litija-jonu akumulatora uzlādes līmeni, jaudas plūsmas reāllaika grafiku un sistēmas uzlādes statusu.
2019. gada Honda CR-V Hybrid ražošana Eiropas tirgum sāksies 2018. gada oktobrī, un pirmās piegādes klientiem notiks 2019. gada sākumā.