Mūsdienās ikviens uzņēmums, kas aktīvi darbojas savā pārstāvētajā jomā, gribot, negribot kļuvis arī par tirdzniecības nozares pārstāvi.
Esot daļai no tās, uzņēmumiem jāprot tikt galā gan ar dažādiem izaicinājumiem, gan regulāri jāseko līdzi tirdzniecības jomas tendencēm. Piegādes ķēdes, moderna datu analīze, e-pasta mārketings, bezkontaktu norēķini. Šīs un vēl citas tēmas tiks apskatītas 1. novembrī biznesa tehnoloģiju platformas BiSMART rīkotajā konferencē “Tirdzniecība”.
1.novembrī viesnīcā Islande Hotel Riga norisināsies BiSMART rīkotā nozares konference “Tirdzniecība”. Tajā biznesa tehnoloģiju izmantošana un iespējas tiks apskatītas padziļināti tirdzniecības jomas kontekstā. Pasākumā īpaši gaidīti tiks veikalu un tirdzniecības tīklu, vairum un mazumtirgotāju, piegādes uzņēmumu īpašnieki, vadītāji un augstākais menedžments, mārketinga un attīstības vadītāji, kuri varēs smelties viedus padomus un jaunas zināšanas sava uzņēmuma konkurētspējas un attīstības celšanā.
Nedaudz ieskatoties konferences programmā, vērts norādīt, ka pasākuma saturs būs daudzveidīgs un saistošs ikvienam, kuram interesē savu uzņēmumu bagātināt ar aktuālākajiem un efektīvākajiem tehnoloģiju rīkiem. Lūk, daži no tiem. Moderna datu analīze un plānošana efektīvai tirdzniecības vadībai, ar ko iepazīstinās Infotrust biznesa inteliģences konsultants Māris Svilāns. Par e-pasta mārketingu un tā lomu pārdošanas procesos pastāstīs Mailigendibinātājs un vadītājs Jānis Rozenblats. Nenoliedzami, panākumi tirdzniecībā ļoti atkarīgi no prasmēm pārdot un radīt klientos vēlmi atgriezties. Ar instrumentiem, kas lieti noderēs pārdošanas un klientu apkalpošanas procesos iepazīstinās LMT pārstāvis Armands Meinarts.
Konferencē tiks runāts ne tikai par viedajiem rīkiem tirdzniecībā, bet arī par globālajiem tirdzniecības attīstības virzieniem un izaicinājumiem, kas sagaida tuvākā un nedaudz arī tālākā nākotnē visus šajā nozarē iesaistītos. Konkrētāk tiks apskatīti tādi temati kā digitālais klients, e-komercija, piegādes ķēdes un daudz kas cits.