Miega ietekme uz mūsu organismu

Miegs uzlabo sirds veselību, pazemina asinsspiedienu,palīdz depresijas gadījumā, paaugstina testosterona līmeni un daudz ko citu!
Pētījumu rezultā noteikts, ka neliela snauda dienas laikā var uzlabot mūsu garastāvokli, enerģijas līmeni, samazināt stresu, uzlabot sirds un smadzeņu darbību, un daudzas kompānijas ir ieviesušas savu darbinieku darba procesā nelielus snaudas brīžus, lai paaugstinātu darba efektivitāti.

Enerģētiskais miegs – īsais miegs dienas laikā, kurš ilgst 10-30 minūtes.
Hārvardas medicīniskās skolas pētnieki apliecina, ka neliela snauda ikdienā regulē dabīgo nomoda un miega ciklu ķermenim un uztur modrību.
Lūk, daži pozitīvie snaudas aspekti:

  • Gandrīz uzreiz uzlabojas modrība, fiziskā darbspējība un samazinās nogurums.
  • Snauda samazina sirds slimību risku, par cik uzlabojas diennakts ritms, samazina stresa līmeni un asinsspiedienu.
  • Snauda uzlabo gan īslaicīgo, gan ilglaicīgo atmiņu.
  • Atpūtas brīži uzlabo veiktspēju darba vietā un pozitīvi ietekmē modrības līmeni dienas laikā, uzlabo veikstpejas līmeni un pārliecību par sevi.
  • Īsais miegs ikdienā var palīdzēt izvairīties no insulta un sirds slimībām.
  • Pētnieki ir atklājuši, ka pietiekams miegs ir vajadzīgs imūnsistēmas darbībai, tāpēc neliela snauda dienas laikā stiprina imūnsistēmu.
  • Enerģētiskais miegs dienā paceļ testosterona līmeni un uzlabo vīriešu seksuālo veselību.
  • 30 minūtes ilgs enerģētiskais miegs palīdz organsimam cīnīties ar stresu, nomierina nervu sistēmu un normalizē hormonālo stāvokli.
  • Īsais miegs dienas laikā var uzlabot garastāvokli un cīnīties ar depresiju un nemieru.

Eksperti mēģina atrast ideālo īsā miega ilgumu, daži uzskata, ka 10 minūtes jau sniedz ievērojamus uzlabojumus. Daudzi pētījumi pierada, ka 10 minūšu snauda ir pats efektīvākais ilgums
Kopumā īss 10-20 minūšu pārtraukums darba laikā paaugstinās enerģiju un modrību, bet 30 minūšu miegs paaugstina prāta efektivitāti.
Jūs uzlabosiet savu kognitīvo atmiņu, ja gulēsiet dienas laikā vienu stundu, tas palīdzēs Jums labāk iegaumēt faktus, vārdus un sejas. Ilgāks miegs, kas sasniedz 90 minūtes uzlabo procesuālo atmiņu un radošo pieeju.
Lai maksimāli izmantotu savu īso dienas miegu, sekojiet šiem padomiem:
Vislabākais laiks īsajam miegam ir starp 13:00 un 16:00. Ievērojiet katru dienu vienu un to pašu laiku.
Neguliet pārāk ilgi – ideālais laiks ir 10 – 30 minūtes.
Pārliecinieties, ka snaudas laikā Jūs nekas netraucēs, izslēdziet telefonu.
Vislabāk gulet ir tumšā vietā, lai telpa nav pārak silta. Iedzeriet tasīti nomierinošas tējas pirms vai pēc snaudas. Lai vieglāk iemigtu apēdiet banānu, vai iedzeriet siltu pienu. Arvien vairak cilvēku novērtē īso miega dienas laikā, līdz ar ko tiek radīti jauni instrumenti, kuri palīdz Jums veiksmīgi atslābināties. Piemēram Ultimate Office Chair miegam.
Tas izskatās kā parats krēsls, bet to viegli var pārveidot par perpendikulāru ofisa gultu. Tam ir 170 grādu slīpums, Jūs varat izstiepties un baudīt īso miegu darba laikā.
Tomēr, ja Jūs ofisā nav speciāla krēsla-gultas miegam , Jūs varat izmantot citus variantus, kuri parādīs kā izolēties, atslābināties, lai nedaudz ļautos dienas snaudai:
Ja Jums ir sega un maza izmēra spilvens, vienkārši izslēdziet datoru un pasnaudiet pie ofisa galda.
Automašīna – viens no pašiem ērtākajiem variantiem dienas snaudai. Aizslēdziet durvis, ieslēdziet nomierinošu mūziku un baudiet miegu.
Snaust var arī konferenču zālē.
Varat izmantot trenažieru zāles sporta klubos, lai nedaudz pasnaustu.
Ja esat pasažieris mašīnā,braucot no rīta un vēlaties baudīt īso miegu mašīnā, lietojieta austiņas vai ausu aizbāžņus
Jūs varat pasnaust bibliotekā vai grāmatveikalā. Daudzas bibliotekas un grāmatveikali tirgo kafiju, ko varat baudīt pēc snaudas. Varat izmantot lielveikalos krēslus un atpūtas vietas, lai atpūstos.
Atslābinieties saspringtajā ikdienā!

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru