Celulīts pazuda divu nedēļu laikā! Jau pastāstīju par šo noslēpumu visām draudzenēm

Celulīts veidojas tad, kad ķermenī ir pārāk daudz tauku un nepietiekamas muskuļu masas.

Par cik problēma nav kosmētiska, ir nepieciešams pievērsties pareizam dzīvesveidam un uzturam. Šī treniņu programma apvienojumā ar veselīgu uzturu, ātri vien palīdzēs tikt vaļā no celulīta.

Lūk, 6 noderīgi, taču ļoti vienkārši vingrinājumi!

1. vingrinājums

Kā? Nogulies uz labā sāna un atbalsties uz savas rokas. Pacel savu kāju 10-30 cm attālumā no zemes, un turi kāju šādā pozā 5 sekundes. Tad lēnām nolaid. Atkārto to pašu ar otru kāju!

Cik reizes? katrai pusei pa 12, pēc tam vēlreiz atkārto!

2. vingrinājums

Kā? Noliec rokas uz zemes un ieņem tādu pozīciju, it kā tu atspiestos. Tad saliec savu labo kāju un celi virzi uz vēdera pusi. Tad iztaisno kāju un pacel to 12-20cm attālumā no zemes. Atkārto ar otru kāju!

Cik reizes? 8 reizes ar vienu kāju, 8 ar otru. Šo darbību atkārtot 3 reizes.

3. vingrinājums

Kā? Paņem hanteles un stāvi tā, lai kājas būtu plecu platumā. Ieelpojot, nolaid ķermeni un lēnām saliec ceļus. Liecies tik tālu, kamēr tavas ciskas ir paralēli grīdai. Izelpojot, lēnām celies uz augšu.

Cik reizes? 3 reizes pa 20 pietupietiem

4. vingrinājums

Kā? Ņem pa hantelei katrā rokā. Stāvi taisni tā, lai kājas ir plecu platumā. Sāc lēnām noliekt savu ķermeņa augšdaļu, turot kaklu taisni un rokas uz leju. Liecies uz leju tik tālu, cik vien iespējams. Tad pamazām atgriezies sākuma pozīcijā.

Cik reizes: 5 reizes pa 12

5. vingrinājums

Kā? Nostājies uz saviem ceļiem, noliec rokas uz zemes, turot tās taisnas. Lēnām sāc celt vienu kāju gaisā, bet muguru turi taisnu! Cel kāju tik augstu, cik vien iespējams, un paturi to tādā pozīcijā dažas sekundes. Tad kāju nolaid lejā. Vingrinājumu pildi tā, lai kājas vingrotu uz maiņām.

Cik reizes? 2 reizes pa 15 katrai kājai

6. vingrinājums

Kā? Stāvi kājās tā, lai tās būtu platāk par pleciem. Saliec ceļus un turi rokas aiz galvas. Tad lec uz augšu, iztaisnojot rokas. Gluži kā jūraszvaigzne.

Cik reizes? 2 reizes pa 20

Lai sasniegtu kāroto rezultātu, ievēro šo grafiku: 2 dienas treniņš, 1 diena brīva. Tā divas nedēļas. 

Avots: brightside

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru